Föräldramöte och visumansökan

Den 24 september var det dags för föräldrarna att äntligen få lite djupgående information om vår resa. Alla lärare som kommer åka med var på plats för att berätta om allt från boende till utflykter, men även svara på några oroliga föräldrars frågor. Jag vet inte hur de andra eleverna kände men jag blev lite stolt och det kändes kul att visa upp allt vi kommer vara med om. 
Det sista vi gjorde var att ansöka om visum. Det kändes lite komiskt att svara på om mina mor/farföräldrar var födda i länder som Pakistan eller Afghanistan och vad min pappa jobbade med. Väldigt orelevant för vår resa kan tyckas men samtidigt intressant att se vilken konstig information de vill ha reda på.
Idag, nästan en månad senare, anlände våra visum till skolan. Nu är det nära, rättare sagt 22 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0